روستای عالم کلا لفور

معرفی روستای عالم کلا لفور

روستای عالم کلا لفور

معرفی روستای عالم کلا لفور

طبقه بندی موضوعی

خطر تعطیلی شالیکوبی روستای عالم کلا لفور

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

خطر تعطیلی شالیکوبی روستای عالم کلا لفور:تنها شالیکوبی روستای عالم کلا لفور در آستانه تعطیلی قرار گرفت.با تأسف با خبر شدیم شادروان هرمز محمودی،صاحب و متصدی شالیکوبی روستای عالم کلا لفور روز جمغه (اول آبان 1394) بر اثر عارضه قلبی درگذشت.آن مرحوم سالیان متمادی در این حرفه به هم ولایتی های خود خدمت صادقانه ارائه نمود.(روحش شاد.). امیدست با همکاری و همدلی مردم و بازندگان آن مرحوم نگذارند تا این واحد تبدیلی خدماتی تعطیل گردد.

نظرات  (۲)

۱۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۹ سلمان محمودی
اون مرحوم بابام بود اون همیشه در حال خدمت به مردم بود و بنده باهمت داداش هام انشاالله ادامه دهنده راه اون مرحوم خواهم بود..جای هیج نکرانی نیست.من بابام خیلی دوست داشتم هنوز یادش باقیست بخدا روزی نیست که به یاد بابام کریه نکنم....بابام بسیار ادم مردم داری بود....همیشه یادش باقیست....بابایی دوست دارم
پاسخ:
سلمان عزیز به روان پاک پدرتان درود می فرستیم،و برای از شما از درگاه ایزد منان صبر مسئلت داریم.
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۲ سلمان محمودی
من فرزند اخرشون هستم هیجوقت یادکار بابام رو نخواهیم بست.....جون دوسش دارم ...همیشه تو خوابم میبینم نمیخواهم بابام ازم ناراحت باشه...باتشکر سلمان محمودی
پاسخ:
ما هم امیدواریم که این واحد خدماتی به کار خودش ادامه بدهد و زحمات اون عزیز هدر نره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی