روستای عالم کلا لفور

معرفی روستای عالم کلا لفور

روستای عالم کلا لفور

معرفی روستای عالم کلا لفور

طبقه بندی موضوعی

آغاز عملیات گاز رسانی به منطقه لفور

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

در دومین روز از دهه مبارک فجر(13 بهمن) عملیات گازرسانی به 19 روستای منطقه لفور سوادکوه شمالی با حضور فلاح استاندار مازندران،سیدهادی حسینی نمایندگان مردم در مجلس،ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز استان،منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی،حجت الاسلام مهدوی امام جمعه سوادکوه شمالی آغاز شد.
در آیین کلنگ زنی این پروژه ،ابراهیم زاده مدیر عامل شرکت گاز استان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت:دولت در این دو سال کار بزرگی انجام داد و در بحث استحصال گاز با اضافه کردن 50 میلیون متر مکعب به تولید گاز کشور ایران را به رتبه اول گاز در دنیا رساند که 38 درصد تولید گاز طبیعی در دنیا در اختیار کشور ماست.
وی با اشاره به سختی های موجود در گازرسانی به مناطق جنگلی افزود:برای این پروژه مبلغ 15 میلیارد تومان در نظر گرفتیم و 5 پیمانکار مشخص نمودیم که هم اکنون در حال انجام کار می باشند و مسیر 130 کیلومتری گازرسانی منطقه را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران گازرسانی به مناطقی نظیر سوادکوه و سوادکوه شمالی را منوط به همکاری اداراتی مانند منابع طبیعی و راه و شهرسازی دانست و عدم همکاری این ادارات را موانع جدی گازرسانی عنوان کرد.

 فجر 37 / مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان سوادکوه شمالی با حضور استاندار  فجر 37 / مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان سوادکوه شمالی با حضور استاندار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی